قوانین عمومی :


توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فراشاپ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های ما تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.


سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی :


فراشاپ به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

فراشاپ متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فراشاپ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.


تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.farashop.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت فراشاپ هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.farashop.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.


نقدها، نظرها، ارتباطات و سایر مطالب :


سایت فراشاپ ممکن است دارای لینک‏‌هایی به سایت‌های دیگر باشد. این سایت‏‌ها تحت کنترل فراشاپ نیستند و سایت فراشاپ هیچ مسوولیتی در قبال محتویات این سایت‏‌ها شامل (و نه محدود به) لینک‏‌های دیگری که ممکن است در این سایت‏‌ها باشد ندارد مگر اینکه بصورت عینی از آن نامی برده شود. سایت فراشاپ این لینک‏‌ها را برای سهولت شما فراهم کرده است و وجود هر یک از این لینک‏‌ها به معنی تائید یا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان آنها نیست. سایت‏‌هایى که در آگهی‏‌ها یا صفحه‏‌های سایت لینک می‏‌شوند را افرادی خارج از فراشاپ اداره می‌کنند، بنابراین سایت فراشاپ نمی‌‏تواند در مورد آنها ضمانتى داشته باشد. شما توافق می‏‌کنید مسوولیت هر گونه خسارت و آسیب احتمالی وارده را از طرﻳﻖ وﻳﺮوس یا فایل‏‌های مخرب دیگر که می‌تواند ناشی از درﻳﺎفت و استفاده از داده‌‏ها و فایل‏‌های متعلق به سایت‏‌های لینک شده در سایت فراشاپ باشد، خود برعهده خواهید داشت.


کاربرانی که قصد ارسال نظر در سایت را دارند، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:


۱- بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر وی تایید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش در نخواهد آمد.

با این حال، فراشاپ هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت را ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی فراشاپ درباره محتویات نظر نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.

۲- نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف محصول در استفاده عملی و تجربه شخصی فرد باشد.

۳- حداقل ۸۰۰ کاراکتر مطلوب در نقد کاربران باید وجود داشته باشد.


مواردی که شامل تعریف کاراکتر مطلوب نمی‌شوند:


– قرار دادن فضای خالی (Space) بیش از حد معمول

– کشیدن حروف یا کلمات با استفاده از صفحه کلید

– استفاده ی مکرر از یک حرف یا کلمه

– بیان مطلب تکراری با نگارش متفاوت